tisdag 3 september 2013

Hej sötnos..

Just nu snurrar det runt i mitt huvud.. vem gillar jag? det vet jag inte gillar jag B eller gillar jag N? jag tänker på båda men jag gillar inte båda men vem gillar jag då? VARFÖR är det så svårt? eller gillar jag inte nån av dom? båda av dom är så fina killar! så sjukt svårt är det.. Just nu måste man bara tänka ut noga vem gillar du Alex  hm.. tänk och tänk lite till. Man vill ju inte blir kär i båda det är bara så NEJ ALEX. Usch vad äckligt det är om man gillar två stycken. UÄCK! Mår inte 100% bra just nu, är fortfarande förkyld och har mega- ont i huvudet och ont i halsen.. så starkas mig. HIHI lite ego där va!? ;) den sista veckan förra månaden var dålig. Serriöst  jag ljuger om jag säger att den var bra. Mitt hjärta var i 100 bitar. Jag bara fall i tårar. Men varför det vill jag inte ta upp. Och nej jag var inte ihop med nån då och är inte det! är fortfarande ensman är inte i ett förhållande  Och det är nog bäst det. Måste fixa det här först.. har hänt för mycket för mycket. Jag slutar detta inlägger nu.Puss mina änglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar